Doprava Zdarma Sleva 5 %
Prodej ukončen
Najít podobné produkty
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting

OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting


Značka: OFFICE PRO

Kód produktu: 210

Jednací židle Merens Meeting vyniká svým kvalitním designovým provedením a moderním čalouněním. Židle je kombinovatelná s kancelářskou židlí Merens.

POPIS

DESIGN

Merens Meeting vyniká svým moderním designovým provedením. Důraz je zde kladen na nejmenší detaily, jež dotváří tento vizuální zážitek. Můžeme zmínit například elegantní až lehce organické napojení područek na opěrnou část a rozšiřující se opěrák, který nepochybně přispívá k pocitu stability a jistoty.

Jednací židle Merens Meeting může tvořit kombinaci s kancelářskými židlemi Merens (Merens, Merens SP, Merens Eco, Merens Eco SP) a to hlavně díky stejnému designu a materiálovému provedení.

KONSTRUKCE

Ergonomicky tvarovaná svařovaná kovová konstrukce je hlavní předností jednací židle Merens Meeting. Tato židle se řadí do kategorie židlí pérových, které umožní lehký průhyb při dosedu a působí velice elegantním a kompaktním dojmem. Sedací část je subtilní konstrukce plynule napojená na odlehčenou opěrací část jejíž konstrukce vytváří rám pro výplň samonosné síťoviny. Provedení područek je z kvalitního černého PVC. Kostra je dostupná v černé barvě.

MATERIÁL

Sedák jednací židle Merens Meeting je čalouněn z kvalitních potahových látek a pečlivě vybrané škály moderních barev. Opěrák je tvořen samonosnou pevnou síťovinou umožňující aeraci zad.

Jednací židle Merens Meeting splňuje certifikát státní zkušebny o shodě s ČSN EN 13761:2003 a ČSN EN 1022:2006.

PARAMETRY

Hmotnost 11,2 kg
Nosnost 120 kg
Šířka 60/48 cm
Výška 90 cm
Hloubka 50 cm

 

SPECIFIKACE

  • moderní design
  • možnost kombinace s kancelářskou židlí Merens
  • samonosná síťovina umožňující aeraci zad
  • čalounění sedáku z kvalitních látek moderních barev
  • nosnost až 120 kg
  • 3 roky záruka
  • certifikát státní zkušebny ČSN EN 13761:2003 a ČSN EN 1022:2006

 ZÁRUKA

Nadstandardní záruka 3 roky.

 DOPRAVA

Zboží Vám doručíme ZDARMA. Objednávku rádi dopravíme na libovolnou adresu v ČR. Dopravu k Vám zajistíme smluvní přepravní společností.

Židli si také můžete osobně převzít (ale i nezávazně vyzkoušet) v naší kamenné prodejně v Praze.

 Vyzkoušení a zapůjčení

Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně na Praze 4 - Kačerov. Židle a výškově stavitelný stůl Vám rádi odprezentujeme u Vás ve firmě a v případě zájmu zapůjčíme na pár dní k testování.

V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti prezentace u Vás ve společnosti v termínu, který Vám bude vyhovovat.

U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na showroomu. V opačném případě poprosíme konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz

Vyzkoušení a prezentace u Vás ve firmě

Rádi byste vyzkoušeli produkty ve firmě nebo poptáváte více kusů a nemáte cestu kolem? Za předem dohodnutých podmínek přijedeme za vámi a vybrané modely vám odprezentujeme a můžete si vyzkoušet jejich vlastnosti přímo u vás na pracovišti.

Otevírací doba

Pondělí 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Úterý 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Středa 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Čtvrtek 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Pátek 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30
Sobota zavřeno
Neděle zavřeno

Therapia pronájem

Therapia pronájem

Vyplněte Vaši žádost o testování nebo zapůjčeni

Vyberte prosím jednu z možností:

 Doprava

1. Osobní odběr

Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.

Osobní odběr u nás máte zdarma.

 

2. Přepravní společnost

Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes naší dopravu Ergo Express, je možné zvolit jednu z vybraných společností: PPL, DPD, GLS, TopTrans, Geis.

Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.

Cena dopravy činí 200 Kč vč. DPH u objednávek do 3000 Kč s DPH . Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA

 

3. Doprava na paletě (nadrozměrné zboží)

Zboží je přepravováno na paletě přepravcem DHL. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz

Doprava zdarma

Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.

Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.

 

4. Ergo Express

Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km. 

Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od prodejny / skladu, dle tarifních sazeb.

tarif vzdálenost cena bez DPH
T 1 do 20km 300 Kč
T 2 20 - 40 km 600 Kč
T 3 od 40 km 24 Kč/km

 Platba

1. Hotově nebo kartou na prodejně

Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.

 

2. Dobírkou

Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 100 Kč s DPH.

 

3. Platba bankovním převodem (sleva 2 %)

Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží

  • Platba na účet číslo: 19-9132610207/0100 (Komerční banka).
  • Jako variabilní symbol prosím uvádějte číslo objednávky (není-li uvedeno jinak). 
  • V případě platby předem 50 % s dopravou přepravní společností je účtována dobírka 100 Kč s DPH.

 

4. Platba on-line (sleva 2 %)

Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.

Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.

Službu zajišťuje Comgate. 

 

 Proč nakupovat v Ergo Interieru?

Tradice
Tradice od roku 2003
Podporujeme české výrobce
Podporujeme české výrobce
Kamenná prodejna
Kamenná prodejna a showroom
Tradice
Doprava zdarma
Pro nákup nad 3000 Kč